luni, 17 noiembrie 2014

Sărută-mi...

Sărută-mi ochii cu privirea,
Și mâinile cu lacrimile.
Sărută-mi buzele cu vorbele tale,
Și trupul cu așteptările.
Sărută-mi sufletul cu speranța
Și mintea cu întrebările.
Sărută-mi dorul cu prezența,
Și visele cu parfumul tău pe pernă.
Sărută-mă și eu îți voi răspunde.
Când îmi vei atinge ochii cu privirea,
Eu îți voi întinde mâna.
Când cu lacrimi calde îmi vei uda mâinile,
Eu voi veni spre tine cu gura.
Când vei strecura vorbe dulci între buzele mele,
Mă voi lipi de tine cu trupul.
Când așteptările îmi vor înfiora trupul,
Sufletul meu va fi deja al tău,
Plin de speranță.
Doar mintea va fi chinuită de întrebări,
Dar prezența ta îmi va stinge dorul,
Parfumul tău pe pernă îmi va alinta visele
Și nu va mai conta nimic altceva.
Abia atunci voi fi a ta,
Și îmi voi omorî mintea,
Ca să scap de întrebări
Și să te iubesc.


2 comentarii:

  1. Fericit trebuie sa fie cel ce inspira versuri atat de minunate si profunde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu as vrea sa risipesc vraja, dar nu am intotdeauna o muza. Sau un muz :) Uneori sunt doar diferite proiectii. As vrea sa pastrez insa secretul, de la caz la caz. Multumesc pentru cuvintele frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere