miercuri, 19 noiembrie 2014

Condamnare

Mi-ai dat un ciob din lumea ta,
Și pauza de țigară-a vieții,
Bucăți de suflet colorat,
Caii cei verzi umplând pereții.

Cuvintele rostite-n șoaptă,
Și furișatul vinovat,
Sărutul doar furat pe fugă,
Marcat cu roșu a păcat.

Toate-n hârtie de cadouri,
Și cu parfum aiuritor,
Himera unei vrăji greșite,
Rostite strâmb de-un vrăjitor.

Și le-am visat noapte de noapte,
Până când perna s-a-mbibat
De-atâtea lacrimi plânse-n taină,
De-atâta dor neconsolat.

Lacăt am pus atunci iubirii,
Și am lăsat-o fără glas,
I-am stins lumina în celulă,
Nici nu m-am mai uitat la ceas.

Nu știu ce face, dacă-i vie,
Dacă m-așteaptă să o scot
Să vadă iar lumina zilei.
Să dau ochii cu ea nu pot.


2 comentarii:

  1. Doar in versuri sa accepti "lacatul",in rest acest sentiment trebuie sa fie cel mai liber .Felicitari pentru tema si pentru compozitie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos! In versuri sunt ceva mai cruda decat in realitate. :)

    RăspundețiȘtergere