joi, 13 noiembrie 2014

Minte-mă frumos



Minte-mă frumos!
Nu e deloc greu.
Trebuie doar să fii atent la ce îți spun
Cu ochii, cu gura, cu mâinile,
Cu roșul din obraji sau cu tăcerile,
Cu muzica pe care o ascult,
Cu lacrimile, cu zâmbetele,
Cu strângerile de inimă,
Cu speranța cu care privesc spre cer,
Cu fiorul pielii când o atingi,
Cu felul în care pășesc când mă urmărești,
Cu vorbele pe care ți le scriu când ești departe,
Cu reproșurile,
Cu gustul sărutului,
Cu mirosul părului,
Cu suspinul pieptului când pleci,
Cu bătăile inimii când te întorci.
Trebuie doar să fii atent.
Să vrei să înțelegi
Și să mă iubești atât cât să știi să spui
Cele mai frumoase minciuni.
Să-mi spui că sunt frumoasă, cea mai frumoasă,
Că mă iubești mult, cel mai mult,
Că nu vei pleca prea curând, chiar niciodată,
Că ai nevoie de mine ca să fii fericit
Sau chiar ca să trăiești.
Să le spui atât de apăsat
Încât să ajungi să le crezi și tu.
Și să nu mai poți să respiri fără ele
Și fără mine.
Promit să le ascult ca un copil
Și să le cred.

8 comentarii:

  1. Ma doare sufletul cand citesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, nu asta era intentia. E un sfat general valabil, pentru cine are nevoie de el. :)

      Ștergere
    2. Eu inteleg perfect. Aproape am scris asta cuiva, cândva...i-as scrie si acum uneori. Ce spune asta despre mine?

      Ștergere
  2. Nu stiu daca am inteles exact... Ca femeie, ar insemna doar o confirmare ca asteptarile tuturor in raport cu barbatul pe care il iubesc sunt cam aceleasi, pana la urma. Ca barbat, ar insemna un bun "ascultator" si un indragostit sensibil. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa. Cam atat de mult ne dorim iubire...acceptăm si minciuni. Merg cu un pahar de vin alb, muzica buna...apoi te trezesti si tot cu tine însati rămâi.

      Ștergere
    2. Spre finalul poeziei veti vedea ca minciunile se transforma in adevaruri. :)

      Ștergere
  3. Astfel de adevăruri nu durează. Dar nici nu e nevoie. Conteaza ceea ce iti ofera fiecare secunda prin ea insasi, nu in perspectiva următoarelor secunde, minute, ore. Mi-au placut mult versurile tale. :-)

    RăspundețiȘtergere