marți, 16 decembrie 2014

Scrisoare

Îți scriu astăzi scrisoare, dragul meu,
Ca să îmi iau adio de la tine,
Să-ți spun drum bun, iubite, cer senin,
Pe drumul ce-i străbate fără mine!

Dar spun și bun găsit, prieten bun!
Căci ce-am avut ne leagă pe vecie:
Secrete, vise, doruri de mai mult,
Ce tainic ți le-am spus, iară tu, mie.

În orice colț de suflet ai intrat,
Mi-ai cunoscut și gândurile toate,
Martor te-am luat la fiece necaz
Sau bucurie, să le păstrezi sfânt, poate...

Al lacrimilor gust mi l-ai aflat,
Mirosul pielii mele impregnat în pernă,
Amprenta gurii mele pe a ta,
Pecetea dragostei noastre, eternă,

Măsura mâinii și parfumul vag,
Și rotunjimea ce-ți intra în palmă,
Culoarea din obraz când te vedeam,
Și răsuflarea mea, târziu în noapte, calmă,

Dorul, când fără tine rămâneam,
Și bucuria de-a te revedea, nebună,
Cântecul sufletului când râdeam,
Brațele puse-n jurul tău, cunună.

Nimic din mine nu-ți mai e străin,
Nici bune, nici frumoase, nici nedemne,
Păstrează-le cu drag în amintire,
Căci sunt ale iubirii mele semne.

Și de-o să-ți fie teamă, greu sau dor,
La mine poți veni oricând - zi, noapte,
În brațe poți sa-mi plângi, să te ascunzi,
Să-mi sufli la ureche orice șoapte.

Sărutul meu pe frunte-ți va fi far,
Duhovnic sacru îți va fi tăcerea,
La mine vei putea ascunde-n veci
Și dulce bucurie, și durerea.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu