joi, 11 decembrie 2014

Înțelepciune

Am crezut în tine fără cuget,
Șanse ți-am tot dat, dar în zadar,
Tot sperând să ne găsim alături,
Să primim același cer în dar.

Am dormit cu tine-n gând adesea,
M-am trezit purtându-te în gând,
Te-am visat și zi și noapte-ntr-una,
Stând cuminte-n suflet să prind rând.

Sânge-am pus în mii de rânduri triste,
Și cu lacrimi l-am spălat apoi,
Rescriind la nesfârșit povestea:
Eu cu tine, tu cu mine, noi...

Sufletul meu gol l-am dat ofrandă,
Mi-am ucis mândria, m-am mințit,
Surdă m-am făcut, mută și oarbă,
Iertând fără noimă ce-ai greșit.

Am privit în stele și-n ghiocuri,
Semne-am căutat să potrivesc,
Locul meu în viața ta și invers
Sperând pân' la urmă să-l găsesc.

Acum știu că fără rost sunt toate,
Că nu-i scris pe nicăieri nimic,
Iar de tine vindecată-s astăzi,
Amintirile mai bântuie un pic.

Nu sunt supărată, nici învinsă,
Nici reproșuri n-am să-ți fac defel,
Căci iubirea nu m-a tras de haină,
Eu am îmboldit-o, nu altfel.

Așa că, înțelegând zadarul,
Înțeleaptă astăzi pot să fiu.
Să nu caut dragoste cu sila,
Sufletul să nu-l las în pustiu.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu