vineri, 8 ianuarie 2021

Parfum de amintiri








Când voi muri mă veți găsi în toate: 

În oamenii pe care i-am iubit, 

În versurile scrise cu neliniști 

Și în poveștile în care m-am zidit, 


În lacrimile-nchise în cuvinte, 

În florile pe care le-au udat, 

În amintirea arsă pe retina 

Bărbaților ce-odată m-au visat, 


În sufletele-atinse și mișcate, 

În fiicele pe care le-am născut, 

În gustul și parfumul de acasă 

Purtate-apoi o viață-ntreagă scut,


În visurile mele ne-mplinite, 

Pline de praful anilor pierduți, 

În amânări lăsate moștenire, 

Numite câteodată ipocrit "virtuți", 


În toate cele totuși făptuite, 

Chiar dacă urmele s-au șters de ploi, 

În zâmbetele tale și-n regrete, 

Atunci când îți vei aminti de noi, 


În zbaterea de pleoape la apusul

Atâtor vieți intersectate-aici,

Când toți vom fi, orice-am fi fost odată, 

La fel de singuri și la fel de mici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu