luni, 4 iulie 2016

Am dat...





Am dat atâta suflet cât să-mi rămână numai
De-o unică suflare, să trag aer în piept,
Să prelungesc măcar cu încă-o clipă viața,
Cât timp pe tine, totuși, continui să te-aștept.
 
Am dat atâtea lacrimi cât să-mi rămână numai
De plâns încă o noapte și, poate, și o zi,
Să-nece-n ele doruri, tristeți, neliniști, zbateri,
Cât timp pe tine, totuși, te-aștept încă să vii.

Am dat din trup căldură cât să rămână numai
Să-ți încălzească locul cel gol în patul meu,
Să nu-l afle urâtul, nici frigul și nici noaptea,
Cât timp nu-mi pot impune și te aștept mereu.

Am dat în scris cuvinte cât să-mi rămână numai
Să-ți spun când vii: "Iubire, ce mult te-am așteptat!"
Apoi să tac, cu gura închisă-n sărutare
De gura ta fierbinte, croită a păcat.

Am dat din mine-atâta cât să rămân aceeași,
De vei veni vreodată cu gândul de a sta,
Dar știu c-aștept zadarnic și-i totul nebunie,
Nimic nu e aievea, ci doar în mintea mea.

Totuși mai stau o noapte, mai stau poate și mâine,
Cu ochii prinși în zare, sperând că o s-apari.
Și-s tot mai stinse toate și dor și-și plâng tristețea,
Picuri de moarte-mi curg prin inimă, amari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu