joi, 14 iulie 2016

Fuga de tine


Am fugit de tine într-o noapte
Fără lună, fără stele, fără sens...
Te-am privit cum dormi
Încercând să mă găsesc în visele
Care-ți alergau sub pleoape
Dar nu eram acolo.
Ți-am ascultat apoi respirația
Egală, cuminte, liniștită
Așteptând momentul
În care n-ai mai fi avut aer
Ca să-ți dau de la mine
Dar n-ai avut nevoie.
Ți-am scotocit prin buzunare
După chitanțe de decontat
Timpul pe care ți-l dădusem
Le-am găsit într-un târziu
Dar erau în gunoi, rupte.
Atunci mi-am pus în bagaj
Toate amintirile
Le-am mototolit și îndesat
Printre lacrimi împrăștiate prin colțuri.
De frica întunericului
Mi-am aprins un gând nebunesc
Și am plecat în goană,
Fără să închid ușa.
Strânsesem în pumn
Câteva speranțe fărâmițate
Din care am presărat tot drumul
Până am ajuns la fără tine.
Luminează în urmă cărarea
Printre întrebări fără răspuns.
Sunt ușor de găsit
Dar tu încă dormi...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu