vineri, 5 iunie 2015

Sfârșit de poveste


Am știut că mă iubești
Pentru că-ți aminteai tot ce eu uitasem
Îmi știai toate tainele
Îmi cercetai toate gândurile
În vârful picioarelor, fără să te simt
Îmi adăpostiseși visele
Adunate din toate patru zările
Îmi cunoșteai toate spaimele
Și le legănai până adormeau
Îmi iubeai toate dorurile
Și le ascunseseși de mine, să nu le pierd
Găseai mereu ceva de îndrăgit la mine
Vocea ta îmi calma harpiile
Încăpeam perfect în brațele tale
Și nu te săturai să mă tot repeți
Până m-ai învățat pe de rost
Am știut că mă iubești
Și am sperat să rămân eu
Atâta vreme cât vei fi tu
Și împreună vom fi poveste...
A venit apoi ziua
În care nu m-am mai văzut în ochii tăi
Și am știut că totul s-a schimbat
M-am amăgit o vreme
Că pot întoarce totul la ce fusese
Dar valurile măturaseră drumul înapoi
Iar înaintele era prea îngust pentru doi
Mă învățaseși prea bine...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu