miercuri, 2 martie 2022

Asincronic










Din universuri paralele
Ne întâlnim în accident -
Mă iei în goană pe copite
Și-alergi frenetic și absent.

Te-ndepărtezi când eu te caut
Și mă refuzi în tot ce vreau,
Aproapele meu cald te arde
Când prea adâncul meu ți-l dau.

Citești greșit în evidențe
Și orb ești răscolind dureri,
Tăcerea ta mă pedepsește,
Dar să mă ard pe rug îmi ceri.

În albul meu vezi roz și negru,
În negru nu vrei să te-afunzi,
Îmi ceri să-mi storc și să-mi bei miezul,
Dar vezi în el demoni imunzi.

Mă vrei, dar nu m-ai vrea cu totul,
Mă placi, dar nu cu tot ce-arăt,
Ai lua din mine numai frișca
Și mi-ai da sufletu'-ndărăt.

L-ai vrea iar înapoi chiar mâine
Sau peste-o vreme - deja știu -
Doar că regretele pierd trenul
Și-ajung mereu mult prea târziu.

Cu vechi candori și-amnezici fluturi
Am cumpărat iluzii noi,
Păstrând, ca toată lumea, dreptul
De-a cere plata înapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu