miercuri, 30 septembrie 2015

Ce faci la ora când mi-e dor de tine?




Ce faci la ora când mi-e dor de tine?
Am obosit de când aștept să zbor...
Îmi sparg de tâmple așteptarea mută,
Mă lupt din vise tulburi să cobor.

Ce faci la ora când mi-e dor de tine?
M-am săturat s-alerg, să cad, să mor...
Te rup din mine și te-arunc în stele,
Să le mai spulberi liniștea și lor!

Ce faci la ora când mi-e dor de tine?
Am început să-mbătrânesc în gând...
Tăceri se zbat să-mi sfâșie timpanul,
Iluzii mor zdrobite rând pe rând.

Ce faci la ora când mi-e dor de tine?
Am reușit să uit să mai aștept...
Mi-au amorțit cuvintele pe buze
Și le-am ascuns la loc pe toate-n piept.

Ce faci la ora când mi-e dor de tine?
Am și uitat de ce te-am întrebat...
Prin vise oarbe mi te rătăciseși numai,
N-ai fi avut deci cum să fi plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu