luni, 13 mai 2019

Re-Naștere


 Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, oameni în picioare şi în aer liber














Nu m-am născut de ziua mea,
M-am născut când m-am trezit;
Nu când am deschis ochii în lume,
Ci când am deschis ochii în mine,
Când am înțeles, cu nesfârșită mirare,
Când m-am așezat cu sens între minunile lumii,
Între tristețile ei, între oameni,
Când mi-am văzut și puterea, nu doar slăbiciunile,
Când mi-am acceptat și fricile, fără să mă mai judec,
Când mi-am descifrat visele;
Nu m-am născut prin durerea mamei,
Ci a mea,
Când i-am înțeles rostul ori inutilul,
Când m-am revărsat în alții
Și m-am umplut de ei,
Când am secătuit, îngenuncheat,
Când m-am eliberat
Și am refuzat să mai tac
Sau m-am înrobit pentru libertarea altora,
Când am ales să spun doar ce simt,
Să râd din tot sufletul
Sau să mor câteodată.
M-am născut când am văzut
Ce frumoasă pot fi uneori
Și de atunci n-am mai privit în jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu