marți, 7 mai 2019

Nevindecări

Nu este disponibilă nicio descriere pentru fotografie.
Nu-mi aminti ceea ce-a fost odată,
Nici cât de mare-a fost iubirea ta,
Nu-mi dezgropa iubirea mea zidită -
Mă doare rana de pe crucea sa.

Nu-mi spune ce frumoși eram alături,
Nici cum mă potriveam în carnea ta,
Nu-mi bate cuie de regret zadarnic -
Până la moarte aș tot sângera.

Nu-mi dovedi că ești irepetabil,
Nici că suntem de-a pururea defecți,
Nu-mi risipi naivele iluzii -
Ne știu fără noroc, însă perfecți.

Nu-mi arăta ceea ce știu prea bine,
Nici nu umbla prin mine neiubind,
Nu-mi rupe mai adânc de-atât din suflet -
Am istovit să mai trăiesc murind.

Nu te întoarce de nu ești același,
Nici nu mă-ntoarce de nu mă mai vrei,
Nu-mi cere să ne sinucid întruna -
Păcatul ăsta și tu să ți-l iei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu